Biz de bugün 35 olduk, 34+5 te kontrolüm vardı gittim hiçbir sıkıntım ağrım yoktu ama nst de sancı 70-100 arası çıkınca yatış verildi, ilaçlarla durduruyorlar şu anda kasılmaları açılma olmasın diye, oğluşum 2.200 gr. Daha çok minik dua edin bize teyzeleri olur mu en azından 37 yi görelim 😊🌸