Junemother Merhaba nasıl gidiyor ağrılarınız vs nasıl benim gibi ne yese midesi yananlar var mı 😞 ilaç bile kısa süreli çözüm oluyor 😞 gece gündüz yanıyor ağrılarınız ne durumda ? Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşalllah 🙏
Tugbakarciga Junemother 35+0 benim de adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo. Mide yanması pek yaşamadım. Ama hala bulantı hapı içiyorum bende 😔
Bbsraa Junemother bizde ayni haftadayiz :) agrim falan yok şuan bakalım hayırlısıyla hamileliğim de rahat geçiyor bulantı fln da hiç yaşamadım sadece ayak bileklerim ödem olmus ao da fazla yürüyüş yapamiyorum virüsten dolayı ama baslicam yarın.
MerveSimsek_ Junemother 36+6 dan selamlar. Dün gece cok yalanci sancim vardi. Artik dogurmak istiyorum bu son haftalar niye gecmiyor
Junemother Belmaaa Benim de Yok ya hazırlamadım daha😍 ne bu rahatlık bilmiyorum bi yerden başlamam lazım ama😁
Junemother mucizesusam Yaa dursun benim de derdim tabi sağlıklı olsun ama içerde ne kadar çok durursa o kadar iyi çünkü ailem şehir dışında ve yolların açılmasını bekliyoruz 😞 o yüzden 39 u falan görmek istiyorum en azından 😊😊
Junemother Tugbakarciga Aynı günlerimiz😍 ya başlarda çok çektim mide bulantılarını bilirim ama şimdi daha zordur 😞😞
s_can_ozcan Tugbakarciga bende aynıyım 35+0 son bir haftadır özellikle sabaha karşı adet olacakmışım gibi agrıyla uyanıyorum sonra lavaboya gidiyorum idrarımı yapınca biraz rahatlıyorum Doğumla alakası varmıdır sizce
Junemother Bbsraa Ne güzel evet önlem alıp yürümeye başlamamız gerekiyor artık benimde ağrılarım oluyor malesef😞
Junemother Tugbakarciga Benim de öyle ilk ondan sanırım insan biraz daha panik oluyor her ağrıdan korkuyorum şahsen 😞
Junemother Belmaaa Bu ara tembellik bende de var nedense elim kolum kalkmıyor 😞 bir de yalnız olunca kimse olmayınca daha zor biri olsaydı hazırlardı diye düşünüyorum😞
Tugbakarciga Junemother öyle canım. Rüyalarıma giriyo artık. Kan gelmiş suyum gelmiş ya da doğurmuşum. Rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasib etsin
Belmaaa Junemother kesinlikle 🥺 ben de yalnızım kaynanam yakın ama elinden gelmez ihtiyacın var mı bile demez sadece maddi olarak destek veriyor sağ olsun tabi o da çok önemli 😁 annem olsa her şeyi hazırlardı ah ahh
Junemother Belmaaa Benim ki de yakın da gelmiyor eşim çalıştığı için maddi de çok değil ama neyse 😁 yani ama bizi hep bekliyorlar iftara vs gidelim diye ama eşim çalışıyor kocası dışarı çıkıyor diye tedirgin oluyoruz gitmiyoruz ama bozuluyorlar gibi 🙄🙄😁