_betul_ Icinizi bir nebzede olsa rahatlattiysam ne mutlu,. Internetdekileri pek okumamaya çalışın çünkü internette hep en kötüsü yazıyor bende sizin gibi okuyup okuyup üzülüp ağlıyordum esim sonra yasakladı okumamı. Haklıydı. Sonra hep iyi olacak diye düşünmeye başladım, hatta ıstanbuldaki gittiğimiz perinatolog bu konuda uzman ona gittin oda 10 mm ölçüp herşeyi normal sadece takip edilcek ben kötü birşey göremiyorum diyince içimize su serpilmisti. Sonra bi 5 hafta sonra doktora gittik ölçüldü aynı dedi doktor bebek büyümüş ama sıvı aynı diyince içim daha rahatladı hatta doktor artık onu unut kendine stres yapma normal hamilelik yasa dedi. Şimdi yarın tam 37 haftalık olucaz kismetsede bayramdan sonrada doğum olucak ve bir sıkıntı yok ve 9.3mm kaldı. ALLAH hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin içinizi ferah tutun bol bol du edin hakkınızda hayırlısı neyse o olsun 🙏🤲