Bulantii Sxbmd kaç seferdir yiyorum birşey olmadı. Birşey olmaz canım psikolojik etkilenmişsindir o kadar detay düşünüp yorma kendini yediğimiz herşeyde var hormon. Bir şey olmaz Allahın izniyle ☺️