Kızlar selam.Eşim düne kadar çilek almıyodu hormonlu diye,bende öyle çok istemiyodum zaten.Tam mevsimi gelince yiyecektim.Ama dün almış ve ben yedim biraz.Bugünde yedim 10 tane.Düne kadar midem bulanmıyodu.Ama çilek yedikten sonra midem bulandı,karnıma ara ara ağrı girdi.Acaba hormonlu olduğu için zarar vermiş ola bilir mi bebeğe?ya bana ?korktum yani