Burcinerdem bana da 12. Haftamda kız dedi doktor . 15. Haftamda erkek dedi. 3 haftalık süreçte kız bebek haberine o kadar alışmıştım ki (kız bebeğimin olması hep hayalimdi çünkü) 3 gündür şoku atlatmaya çalışıyorum . Bir daha ki gebeliğimde asla doktora tahminde bile bulundurmayacağım hatta ayrıntılı ultrasona dek cinsiyetini bile öğrenmeyeceğim . Bence doğru olan buymuş yaşadığım için bir tecrübe edindim sadece