Tansu_kumas ben ilk 36. Haftada oldum. Çok canım yanmadı ama baya rahatsız bir his tabi. Bana da darlık var dedi. Zaten ben de darlık olduğunu ilişkiden vs hissediyordum. 10 gün sonra, yani dün tekrar muayene oldum. Bana bu süre zarfında hani açıklığın yok çömel kalk yap yürüyüş yap vs demişti. Ama bende hemoroid başladı bikaç gündür. Öldüö ağrısından yani. Çok stres yapmıştım bununda temel sebebi stresmiş. Üzülmüştüm normal yapamıcam sezeryanda oturup kalkamıcam canım yanıcak vs diye. Sağolsun çevre hep böyle anlatıyo. Sanki ölümmüş gibi sezeryan🤦🏻♀️ Ama hemoroid başladığından beri asla oturup kalkamıyorum. Canımdan can gidiyor yani. Şimdi diyorum sezeryan vızx gelir herhalde🙈 neyse dün tekrar muayene etti ve açılma yok yine darlık var vs. 21inde gel erkekden aç karnına o gün ya da ertesi gün alalım dedi.
Geçen hafta çoook takılmıştım üzülmüştüm ağladım hatta korkum artmıştı vs.
ama şimdi diyorum en azından başına ne geleceği belli. 🙏🏼
Çevrenizde aman sezeryan oldum öldüö bittim diyenlere kulak asmayın.benim kayınpederim bile laf ediyo yok kesilecek falan diye. Sanki 10 kez doğurmuş☄️ Hiiiç canınızı sıkmayın. En güzeli planlı sezeryan en azından kafamız rahat. Sancı çekip sonra girmektense böylesi daha iyi gibi geliyor bana🙏🏼😇