Mom46 Çünkü çatı muayenesi çoğu kadında normal doğum korkusu yaratıyor. Ayrıca rahim kasılmaları başladığı anda yapılan çatı muayenesi daha doğru karar verilmesini sağlıyor yani 38 haftada yapalıp pelvik yapı uygun değil demek her doktor için doğru değil. Doktorum vücut doğum sinyali verdiği an pelvis kemiklerin yerlerini değiştirmeye başlar baskıyla birlikte şuan bakmamız hiç bir şey ifade etmez dedi. Ben sadece nst ve ultrason kontrolüne gidiyorum 39 hafta oldum nst de ve hissettiğim bi sancım da olmadığı için açıklık muayenesi bile yapmıyor açıkçası bence de olması gereken fizyolojik süreç bu zaten doğum başladığında çatı uygun değilse kimse risk almıyor 😊