Nazli26 Benimde 35. Haftada suyum azalmisti. Bol bol su ictim dinlenmeye calistim. Her hafta kontrole gittim suyum oyle cok iyi degil ama problem olcak gibi de degil. Simdi 39+3 olduk. Dogumumu bekliyorum. Hic endise etme bol su ic, havuc suyu bende duydum ama yapmadim acikcasi o kadar havuc suyu icmek iyi olur mu emin olamadim. Havuc yedim ara ara o kadar.