Nazli26 İyi günler, gebeliğimin 34. haftasındayım.Dün kontrole gittiğimde bebeğimin sıvısının azaldığını ve haftada bir kontrole gitmem gerektiğini söylediler. Böyle bi durumla karşılaşan ve çözüm bulanlar neler yaptınız acaba ? Bebeğim daha çok küçük 😔😔😔
HilalAltun Nazli26 37. Hafta normal Doğum için uygun bir haftadır. Doğum zaten 37-42 haftalar arasında gerçekleşince normal kabul edilir erken sayılmaz yani. Siz sadece dikkat edin suyunuz tamamen gelirse anlarsınız zaten.. hareketlerine dikkat edin takip edin. Haftada bir de gidin evet önemli.. ben de 36+1 oldum her hafta gidiyorum bebeğim geriden geldiği için.. önemli olan hareketleri.. rahat olun inşallah sağlıkla doğar
Cigdemveminik Nazli26 bende 28+5 im sıvımz sınırda bende 34 leri görsem diye dua ediyorum 😔 rabbim hayırlı zamanda hayırlı doğum nasip etsin doktorun iğne felan yaptmj ciğer gelişimi için birde gelişimi naslmş kaç kilo
Hercai İlk kızımda bende yaşamıştım zemzem ve havuç suyunun çok faydasınu gördüm tabi bunlarla birlikte bol bol su
Nazli26 Hercai inşaAllah bende faydasını görürüm . Meyve sıkacağı yok evde illa havuç suyu olacak değil mi
inancin_annesi Nazli26 bol sıvı iç havuc suyuda cok iyiymişş beslenmene dıkkat et kendini hiç yorma bundan sonda Allahın izniyle hiçbirsey olmaz🥳
Nesizade05 37 hafta iyi değil mi bebeğim cok küçük yazmıssınız da. Geçmiş olsun bu arada havuç suyu sıvıyı yükseltiyor diye duydum
Nazli26 Cigdemveminik ilk gittiğim doktor hemen yatışın yapılsın iğne olması lazım dedi sonra başka hastaneye gittik ordaki perinatoloji uzmanı dikkat edilmesi lazım dedi . Gelişimi iyi şükür . Rabbim hepimize yardım etsin inşaAllah
zumra2020 Canım benim de 34.haftada suyum sınırdaydı. 80 sınırmış ve benim öyleydi. Ben suyu günde 3 litre içmeye basladim ve sabah aksam birer bardak taze sıkılmış havuç suyu tükettim. 35.haftada gittiğimde 91 olmuştu suyum. Şu anda da devam ediyorum su ve havuç suyuna. Senin de eğer şekerin yoksa havuç suyu ve su ic bol bol. Inşallah faydasını görürsün.
Muberraonur Nazli26 canım senin yine haftan ileride benim 25 haftalık suyum azmış havuç suyu içiyorum sabah akşam sizde tüketin doktora sorup yarın kontrole gidicez suyuna bakıcak doktor inşallah yükselmiştir dua edin🤲🏼
zumra2020 Nazli26 kendini zorla canım. Gerekirse içine nane yaprağı limon dilimi filan köy öyle iç ferahlatır hem. Inşallah işe yarar sende de
Nazli26 zumra2020 sağ ol canım Allah razı olsun inşaAllah elimden geldiğince zorlıycam inşaAllah hepimiz sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız bebeklerimizi 👐👐👐
Muberraonur Nazli26 evet taze sıkılmış olması lazım tanıdık birinden al şimdilik meyve sıkacağından başkası Çıkarmıyo suyunu 🤨
Wonderanne Nazli26 yooo hiç endişe etmen haftan gayet iyi benim görümcem de isteğe bağlı sezaryen günü aldı sezaryenden ince sancısı başlayıp doğumu gelince acil alındı sezaryene 2930 Gr falan doğdu bebiş kuveze de görmedi şimdi 9 aylık oldu hiç korkma endişe etme bol bol sıvı tuket havuç suyu iyi geliyormuş galiba bebeğin sıvısıns Allah yardımcın olsun güzel bir şekilde al bebegini kucağına insaAllah