Ozzzgeee ben öyle düzenli kullanmadım açıkçası doktorum da üç gün falan demedi sadece ihtiyaç durumunda içtim. Sabah içerseniz daha iyi kahvaltı sonrası, çok şekerli bi şurup ben aç karnına içemedim bulantıdan. Bir kaç saate etki ediyor. Gece içip yatabilirsiniz ama gece uyandırır.