Ebruaral Ben tutmuyorum canım tercihen zaten normalde de çalıştığım icin tüm Ramazan ayında tutamıyordum ancak yarısında falandı ama arefe günü birgün tutmak istiyorum nasipse. Fakat ilk 3 ay önerilmemenin aksine tutulabileceğini biliyordum ben , bebek zaten sizin depolarınızdan besleniyor şuan yediklerinizin ona pek bir etkisi yok. Tabiki en iyisini doktorunuz bilir..