Bu şekilde cevap vermeniz gerçekten üzücü ben siz birer doğum yapan yada hamile olan insanlar olduğunuz için sordum zaten az kaldı evet ama hamile olduğumu ben daha öğreneli 4 gün oldu doktorum kan tahlilleri istedi tekrar doktorumla bir araya gelemedim tahlillerim çıkmadığından o yüzden soramadım fikir amaçlı bilgi almak istedim sizlerden