Suleyigit 55555 şekerine baktirdinmi kuzum şekeri olanlarin genelde ayaklarinin altı yanar illa yanicak biyerlerimiz anasını satiyim😁
55555 Suleyigit 😂 Yok canım 22. Haftadayım 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman şeker testi yapar büyük ihtimalle 24-28 hafta arası yapılıyordu
Suleyigit MerveSimsek_ inan benimde aynı eşim yanar ben üsurdum şimdi ben yaniyom o yorganla yatıyor 😂
55555 Edsn malesef canım şeker testi yaptırdın mı sen 24-28 hafta arası yapılıyor ama kaçıncı haftadasın, şekerden olur dedi de Bi arkadaş bende 2 hafta sonra yaptırcam 22 deyim şuan
Hosgeldin Bende öyle gece uykularım haram oldu resmen birde şu gibi ter mahfediyor artık bebeğim dogsada onunla ilgilensem diyorum çok zor böylesi gece uyumadigim için gündüz uyuyorum zaten uyku halindeyim sürekli 😭
Wonderanne Suleyigit ateş basması ve ağrı burda🙋 bende öyleyim gündüz bile basıyor artık havalar bir anda ısınmaya başladı ondan mı acaba ağrılar için magnezyum veriliyor ama beni ishal yaptığı için bazen kullaniyorum bazen kullanmiyorum
Wonderanne Suleyigit ben sağlık ocağında dedim ağrılarım var bacak kramplarım oluyor o vermişti 2 günde bir iç demişti sağlık ocağında eben vardır ara sor istersen
Gmze23 Suleyigit valla sırası değil veya sırası umrumda değil benide basıyor yorganı kaldırdım normal çarşaf kullanıyorum ona rağmen sıcak olduğu için klimayı açmaya başladım 24 de çalışıyor gayette güzel hem tam ortası hem biraz serin hemde biraz ılık mis gibi yatıyorum 😂
Gmze23 Suleyigit zaten ateş basınca nefes alamıyorsun nefes darlığı çekiyorsun o zaman hiç çekilmiyor zaten ağırlaşıyorsun bide iyice daha da zorlaşıyorsun