Shsg evet tam kapatıodu rahim agznı ısını bılen bır doktora ve yenı dogan yogun bakımı aktif calısan bır hastaneye gıtmenızı tavsıye edıorm cunku bızım gibi hastaların ne olacgı belli olmılr benım doktorum 8 torba kan hazırlatmıs ama cok sukur 1 tane bıle takmadı bana bu cok önemli