Dun gece kanamam oldu duracak dıye bekledık ama durmadı sabah hastaneye geldik baktılar tahliller yapıldı kanama durmayınca aldılar doguma 33+4 de dogum yapms oldm bebegıö yoğun bakımda resmını gördm aksam ınsallah kendını görecem hic kalkmadan yattım ama buraya kadar getırebıldm buna sukur Rabbim herkese en guzel dogumlar nasip etisn ınsallah