Kızlar bende Almanya da yaşıyorum 32+4 haftalık hamileyim Almancam çok az var 6 ay kursa gittim,
ama Yinede zor anlıyorum kesinlikle eşim yanımda olmalı.. hastaneyle konuştuğumuzda bize direkt doğum başladığında gelin dedi hiç kayıt filan almadı..o zaman Familien Zimmer (aile odası,özel oda) olur mu bilmiyorum 🤔 yalnız kalmak istemiyorum 😢