ayy benimle ayni durumda olan ne cok insan varmis. iyiki boyle bir baslik acmissiniz yoksa bi tek ben varim saniyordum. nasil iyi geldi destek oldu anlatamam her birinizin yazdiklari. 😌 daha 2bucuk ay oldu geleli. Almanyaya mi alisayim korona kisitlamalarina mi insanlara mi evlilige mi derken hamile oldugumu ogrendim 8 haftalik oldu hemde. dil de bilmiyorum kurs kapali hala.markete gitmek bile sorunken simdi hastaneye gitme sorunuyla ugrasiyorum. cok sukrediyorum tabiki yasadigim her seye. ama oyle zor gunler gecirdimki hatta hala geciriyorum bebegimin sevincini bile yasayamadim doyasiya. Allah hepimizin yardimcisi olsun insallah 😌