Aynı sorun bende de var rahat olun biraz güzel şeyler düşünün kendinizi hasta gibi görmeyin İnanın herşeyin başı kendimiziz ben kaç sene uğraştım gitmediğim doktor gelmediğim hastane kalmadı devleti bırak araştırmaları dahi her sabah erkenden uyanır doktora giderdim evde durduğumda birşey olacak sanır panik olurdum doktorlar bile istemezdi artık bana bakmayı olmayan bir hastalığa ne yapılabilir ki diye Beni ikna etmeye çalışırlardı sonra baktım bu böyle olmayacak bütün ilaçları attım çöpe olacaksa birşey dedim ben kendime bu eziyeti çektirdiğim dede olacak hiç birşeyim yokken mutluykende.. O yüzden herşeyepozitif bakmayı kötü hiç birşey düşünmemeye karar verdim ki sonralarda hastalıktan bayılacak duruma gelsem hastanelerden soğuyan biri bile oldum.. kendi kendimin tedavisi oldum kendimle konuşarak beni mutlu eden şeyleri düşünerek İnanın anlatamam şimdi çok iyiyim çok şükür Allah'a diyeceğim şu ki ilaçların size zarardan çok hiç bir faydası olamaz ilacınız kendinize sizsiniz..