Kızlar bendede anksiyete vardı telaş yaptığımda ve korktuğumda ellerim titriyor ve nefes alamıyor gibi hissediyordum. Şuan 7 aylık hamileyim sanırım hamilelikle birlikte daha kötü oldum doktorum atarax surup verdi ama hiç etki etmiyor sadece uyku yapıyor onuda sürekli kullanmak istemiyorum bebeğime zarar verir diye.. 🤦🏼♀️ Kaç kere Akciğer filmi cektirdim kanserim diye düsünmeye baslamıstım artık onda bisey cıkmadı cok sükür okadar zorki bu hastalık asla yenemiyorsunuz ne kadar kendimi sakinlestirmeye calıssamda olmuyor. Evde ve dısardayken geliyor nefes darlığı şeklinde nefes alamayıncada ellerim ayaklarım titremeye baslıyor sanırım panik atağa dönüşmeye basladı 🙄😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏼