Cansummm Miniginannesiiii1111 evet canım çok çok değil ama yüksekti ama 1 gün açlığım o şekilde çıktı diğer 2 gün 86 ve 90 çıktı tokluğum da dün akşam 121 çıktı. Bu aralar sanırım biraz fazla kaçırdım özellikle patates pide dondurma ve meyve. Bugün diyetisyene gittim diyet Programı verdi sabah başladım ama hiç doymuyorum 😔ama alışıcam yapacak birşey yok. Kontrol altına alındığında belki ufak kaçamaklarım olur ama şuan biraz daha dikkat etmem gerekiyor.
Miniginannesiiii1111 Cansummm aynen öyle ben de dikkat ediyorum bana muz üzüm vs yasak şeker üzerine diyet verdi pirinç hamur işi hamurlu çorbalar yasak meyveler serbest olanlar var yasaklı olan 2 tanesi geldi aklıma şimdi
Cansummm Miniginannesiiii1111 bana da yarım muz yiyebilirsin dedi. Bir kase yoğurt yada 1 bardak süt ile. Bana da Üzüm karpuz incir yasak sabah kahvaltıyla 1 erik yada 2 kayısı yiyebilirim ilk ara öğün de yoğurt ve yanına 3 çilek yarım muz elma yada 4 kiraz 5 fındık ceviz veya badem. Bana 3 öğün verdi dr 3 ara öğün her öğünde 2 dilim buğday çavdar tahıl ekmek var ama diyelim bir öğünde bulgur yersem Ve bir kase çorba hiç ekmek yemeyeceğim. Sadece sebze yemeği yanında yiyebilirm o da dediğim gibi bulgur ve çorba yoksa
Cansummm Miniginannesiiii1111 ben doktora da sordum ama bu kadar az beslenmeyle bebeklerimiz beslenecek mi acaba en çok ona takıldım. Herşey yiyoruz yararlı şeyleri ama porsiyon az bebeğin gelişimini etkiler mi acaba bu durum?
Miniginannesiiii1111 Cansummm etkilemez bebek senden alacağıni alıyor zaten benim bebeğim etkilenmedi yani 22 haftaligiz çok şükür
CansuGul Ben suan insülin kullanıyorum herseyi de yiyorum şekerim dee çok şükür iyi insülin bebeği şişirir diyolar ama cok fazla araştırdım her kaynakta insülin bebeğe zarar vermez diyo