CansuGul arada bir yükselmesi etkilemez inşallah, gebeliğim de özellikle son aylarda şekerimi dengelemekte çok zorlandım, buna rağmen çok şükür kızımın 4 kilo civarında olması dışında ciddi bir sorunumuz olmadı, ne kadar strese girerseniz şekerinizi denge de tutmak o kadar zorlaşır