Merve87 annemlere gittiğimiz zaman annem ye ye diye tutturuyordu, ekmek ile tadını bastırmaya çalışıyordum, benimki biraz da bahane gibi zaten, normalde de kırmızı et ile yapılan her yemeği yiyemiyorum, (Allah’ın gücüne gitmesin) bazıları ağır ve kokuyor gibi geliyor