Bende 20 gün önce yaptırmıştım kızlar benim ikiz gebelik olduğu için doktorum hiç ikiliye boşuna girme dedi direk nifty testi yaptırmıştı 4 bine yaptırmıştık biz özel hastane de çok güzel sonuçlarımız güzel geldi umarım dizinde güzel gelir ikili test tamamen moral bozmak için yapılan test diye düşünüyorum yani detaylıya girersin bir de 20. Haftalarından sonra ama niftyi yaptır derim kesinlikle canım.