Suleyigit Selam kızlar şehir hastanesine gidip memnun kalan varmı bende oraya gidip orda dogurmayi düşünüyorum 30 haftalik olduk inşallah onerilerinizi bekliyorummm😇
Tos_bik Suleyigit bende kontrollere prqya gıdıyrm ve cok memnunum normal dogum dusunuyorm onun için bende dogumu orda yapmak istyrm.. Gayet guzel Bi hastane bence
Meriwa Suleyigit ilk gündem beri orda takipliyim 27 haftadayım cok da memnunum canm sami ulusmuş zübeydeymiş yanından geçemez temizliği odaları sancı odaları herseyi özel hastane gibi hiç endişe duymadan gözün kapalı git
medine_altntss22 Suleyigit bende oraya gidiyorum ve gayet memnunum doğumuda orda yapmayı düşünüyorum 39+5İm gelen giden yok ama 🙈😁
Sinemin Suleyigit canım ben memnunum ama şu sıralar çok yoğun oldukları için fazla ilgilenmiyorlar yani kilosunu falan öğrenemiyorum ultrason alamıyorum mesela 😏
nazsimaova Meriwa aynen katiliyorum sana ayni ozel hastane gibi tertemiz doktorlari ebeleri hemsireleri cok iyi ve ilgililer
nazsimaova Meriwa aynen katiliyorum ayni ozel hastane gibi tertemiz doktorlari ebeleri hemsireleri hem cok iyi hemde cok ilgililer sagolsun
nazsimaova Meriwa aynen katiliyorum ayni ozel hastane gibi tertemiz doktorlari ebeleri hemsireleri hem cok iyi hemde cok ilgililer sagolsun
Sevgics Peki kızlar şuana, da muayene doğum kabul ediyorlarmi bende hiç gitmedim oraya, 26 haftalıgm özele gidiyorum ama dogumumu ankarada yapmak, istiyorum kabul ederlermi?
Adsmyr medine_altntss22 çok az kalmış doğumunuza bununla ilgili ne diyorlar acaba şu zamana kadar bekleriz gibi bişey söylüyorlar mi çayı muayenesi falan yaptılar mı
Meriwa Safie hayır olur mu giden birisiniz biliyorsunuz orayı diğer 2 blok kapandı kadın doğum devam hiç sorun yok virüs ün ilk zamanları bile gittim maske eldiven taktım hiç bi yere oturmadım nolur nolmaz girişte ateşinizi ölçüyorlar zaten hasta yakını da alınmıyor yanlız giriyorsunuz binaya sadece 10 poliklinik çalışıyodu suan 4-5 kişi var kim denk gelirse o bakıyor canm ben tansiyonumuda ölçtürmüyorum öyle yani
Safie Meriwa virüsten dolayi mi olcturmuyorsun aynen ayrı blokta ama eşim onu duyunca götürmüyor beni oraya sağlık ocağındaki hemsire de dedi oraya gitmeni tavsiye etmem diye . Şimdi zubeyedeye gittim 2 kez ikili tarama falan vardı hic memnun degukim cikinca hep uzgun cikiyorum bebegi gistermediker bile kendi bakri ekrana sadece ama aklım hala bilkentte oraya bir kez ilk hamile ogrenince hcg baktılar daha da gidemedim :(
Safie Meriwa virüsten dolayi mi olcturmuyorsun aynen ayrı blokta ama eşim onu duyunca götürmüyor beni oraya sağlık ocağındaki hemsire de dedi oraya gitmeni tavsiye etmem diye . Şimdi zubeyedeye gittim 2 kez ikili tarama falan vardı hic memnun degukim cikinca hep uzgun cikiyorum bebegi gistermediker bile kendi bakri ekrana sadece ama aklım hala bilkentte oraya bir kez ilk hamile ogrenince hcg baktılar daha da gidemedim :(
Meriwa Safie virüs den dolayı ölçtürmüyorum herkes değiyor sonuçta bende ümitköyde aile hekimindeyim aile hekimi bize bile gelmeyin diyolar 😄 sen takılma eşim kısmına gelirsek korunduğunuz yakın temas kurmazsanız sorun yok bide suan virüs döneminde bende 15 günde bir gittim kimi ekranı gösterdi kimi göstermedi bu dönemde de mazur görmek lazım
Meriwa Safie eski haline göre cok az 50 kişi oluyo olmuyo diğer türlü dışardaki koridorlar dolu oluyodu hasta lar yakınlarıyla gelince ne cok ayakta beklerdim şimdi sakin