Selimem sevo52 Ben dekavit kullanıyordum doktor dediki bunu bırak regenesiz iç dedi hem balık da yemiyormuşsun dedi bunun içinde hem omega hem de multivitamin var dedi
Sumeyyegrbz Decavit te bulunan vitaminlerle regenesis de bulunan vitaminler aynı değil diye biliyorum. İkisini de kullanıyorum ben. Bi zararını görmedim. İçeriğini okuyun bence vitamin değerleri bambaşka.
Erdeminannesi0219 sevo52 ben ilk gebeliğimde kullandım çok memnundum şimdi 2. Gebeliğim 11 haftalık haftaya kontrolüm var o zaman yine regenesis max alıcam başlıycam