sevo52 Kızlar decavit ve elevit çok büyük ve koktuğu için içemiyordum. Regenesis max duymuştum kullananlar bilgi verebilir mi?
littleon sevo52 ben kullandım ama bende mide bulantısı yaptı aç karnına bile kusuyordum onun için bıraktım kullananların cogu memnun
Busrababacan61 sevo52 kullanıyorum yatarken içiyorum tok karnına mide bulantısı falan yapmadı hiç ama decavit 1 hafta kullanabildim mide bulantısı yapıyor diye bıraktım 5 aydır da regenesis kullanıyorum artık son paket olmasını ümit ediyorum 😂
Annisko sevo52 ben kullanıyorum yaklaşık 12 haftadan bu yana şimdi 28+5haftaligiz içeriği baya zengin ve en iyilerinden olduğunu söylemişti eczacı doktorumun yazdığını.ben her akşam tok karnına içiyorum her sabah da aç karnıa gyno ferum demir vitamini içiyorum.mide bulantısı açıkçası yapmadı memnunum ben
Scknsule Ben kullanıyorum kilo yapmıyor en başından beri onu verdi doktorum memnun kaldım. Elevit ve decavit kullananlar koltuğunu ve kilo yaptığını söylüyorlar 🙄
Mothersone sevo52 decavit alerji ve mide bulantısı yaptı 1 hafta içmeden doktorum bıraktırdı kan ilacı ve regenesis max iç dedi regenesis maxın içeriği balık hapı olmasıylı ama decavitteki vitaminleride içeriyor gönül rahatlığıyla kullanabilirsin ben çok memnunum kilo felanda yapnadı
Scknsule Regenesis Max OMEGA 3iceren Multivitamin,ben balık fln yiyemedigim için bunu kullanmam iyi oldu açıkçası 🙈 sağlık ocağında n aradıklarında soruyorlar vitamin ne kullanıyorsun diye söylüyorum yeterli diyorlar
CananAkdag sevo52 Evet burdaki çogu kişinin kullandığını biliyorum bende kullanıyorum çok iyi bir ilaç omega 3 içeriyor
gizemlii Bende 3. Aydan itibaren kullanıyorum şuan 32. Haftadayim.herhangi bir yan etkisini görmedim,kilo da yapmiyo.hamileligij başından beri 5 kilo aldım sadece
sinber sevo52 decavit bende hem kilo yaptı kof bi şişlik hem de karaciğer enzimlerimi yükseltti şimdi regenesis kullanıyorum bir hafta oldu ama memnunum
YagmrK sevo52 en başından beri kullanıyorum kilo alımı yapmadı bende decavit sağlık ocağı vermişti kilo yapıyo diye duydum doktoruma sordum önermedi regenesis içeriği daha iyi dedi fiyat olarak da 67 tl mi 69 tl mi ne öyke bişeydi canım
Betim sevo52 ben gebeliğin başından beri kullanıyorum canım gece uyumadan içiyorum ben 😋kilo falan da aldırmadı bana 26. Haftamdayım
Betim sevo52 ben gebeliğin başından beri kullanıyorum canım gece uyumadan içiyorum ben 😋kilo falan da aldırmadı bana 26. Haftamdayım