Burcucelikkayaa Mine_Nur123 progestanı ağızdan değil de ,vajinadan al daha etkili akşam yatmadan at o hem ağızdan hem vajinadan alınıyor iki türlü de kullanılıyor bana kalırsa araştır bi özel hastaneye git riske atma
NurDemet Benim de kahverengi lekelenmem var birkaç gündür, 12 haftalığız.Doktor iğne progestan fitil verdi. Bunları kullanıyorum azalıyor inşallah.Allah herkesin evladını bağışlasın sağlıkla kucağına aldırdım inşallah
Mutlu_anne00 Canım benim 6. Haftada başladı kanamam taki 13. Haftaya kadar progestan iğne ve hap kullandım hiç kalkmadim bol bol dinlendim çok şükür şuan 16. Haftadayim kanamam kesildi artık stres çok etkiliyo insanı biliyorum takmamak elde değil ama bebeğini düşün ve korkma insllah bir sıkıntı olmaz😊