Kızlar ben 10 haftalık hamileyim cuma günü gece çok az bir şekilde kahverengi leke geldi ve acildeki dokt bebek iyi ama her ihtimale karşı progestan igne verip gönderdi ve dün öğlen yine kahverengi leke geldi ve kasıklarım belim çok ağrıdı nolacak böyle doktorum kırmızı renkli görünen akıntı ve çok olursa o zaman gel dedi ama ben çok üzgünüm iki gündür gözümde yaş gelmedi ve tedaviyle hamile kaldım benim için bu bebek bir mucize kaybetmekten çok korkuyorum 10.haftada gelmesi normal mi 7. Haftada 6. Haftada gelenleri duydum ama artık bebek büyüdü neden geliyor böyle hala da gelmeye devam ediyor