pumpkin Prens_annesi12 Ayyy bizim de gelse keşke yolunu gözler olduk. Önce düşük tehlikem vardı çok kötü kanamalarım sancılarım kasılmalarım olmuştu sonra erken doğum tehliken var dediler Şimdi 39+0 olduk gelen giden yok 😂
pumpkin Erengul Aaaa Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah çok sevindim🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🤩🤩🤩🤩🤩 Darısı tüm bekleyenlerin başına ☺️☺️☺️☺️☺️