egecandeniz pumpkin Son 7 ama gelmeye niyeti yok oğlumun🤢 Hurma yiyorum sıcak duş alıyorum merdiven çıkıp iniyorum sizin denediğiniz yöntemler var mı Kızlar ???
sadekbr egecandeniz Bende son 6 squat hurma yürüyüş bir de 2 yaşında hiperaktif bir oğlum daha var ama kardeşinin gelmeye niyeti yok 😄
pumpkin sadekbr Benim ilk gebeliğim 🤩 Ara sıra ağrı dışında gelen giden yok Nst de düzenli 😕Mayıs bebişleri gelmek bilmiyooorrr
pumpkin Prens_annesi12 Ayyy bizim de gelse keşke yolunu gözler olduk. Önce düşük tehlikem vardı çok kötü kanamalarım sancılarım kasılmalarım olmuştu sonra erken doğum tehliken var dediler Şimdi 39+0 olduk gelen giden yok 😂
Mine-maral Son 9 ama yarın sabah sezeryanım var allah herkezin sağ salim kucağına alıp hasteneden sağlıklı bi şekilde çıkmasını nasip etsin 😍❤️🥰🧿