Tamamen boyunuzla alakalı ben177 boy 70 le hamile kaldım gayet zayıf görünüyodum şu an 82 83 geliyorum. Kocaman karnım var . Geçen hafta Dr a gittiğimde normal boyumuza göre 17 18 le kapatırız dikkat edersek 15le kapatırsak şahane olur dedi. Milletin Dr ları azarlıyormuş şaşırdım.
Ama boyum kısa olsaydı bu kadar kilo alsaydm tepkisi ne olurdu bilemem .