Beyra0212 evet ilk bebeğimi kaybettim ben 13 haftalıktı oğlum. Rahat bir hamilelikti. 12 haftanın sonuna doğru evse koltukta otururken birden bire kanamam oldu. Çok fazla oldu. Sürahiden bardağa dökersin ya su onun gibi. Salon banyo kan olmuştu hep üstüm batmıştı ve evde tektim. Hastaneye gittik tabi hemen aradım eşimi annemi. Yatış oldu ama 4 içinde kaybettim oğlumu. O zamana kadar kanamam olmamıştı hiç. En son kanamam devam ederken ultrasonşa baktılar kalbi hala atıyordu oğlumun ama kanala girmiş dedi doktor. Kaybettim malesef bebeğimi. 1 ay sonra kontrole gittim herhangi bir sorun yoktu ama doktor hsg çektir dedi çünkü hem birden kanama olmuş ağrımda olmamıştı kanama olurken yani birden oldu tv izlerken. Hem de kalbi hala attığı için rahim yetersizliğinden şüphelendi. Sanırım böyle durumlarda rahim açıklığı olunca kanama olup bebeği atıyormuş dikiş atılması gerekiyormuş. Bakalım haziran başında çektiricem bende. Adet olmayı bekliyorum. Adet bittikten 1 2 gün sonra çekiliyormuş.