Wonderanne canım 8 haftalık kürtaj oldum Beş hastalıkken gitmiştik bebek nokta kadardı kesem gayet iyiydi. Doktorum 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi. 8. Haftayı doldurdum gittim. Bebek görünmedi kese boştu. Doktorum bebek gelişemedi vücut kendi kendine imha etmiş kesende ki sıvıya karışmış dedi. Kesem haftama göre güzeldi sağlıklıydı. Sonrasında kürtaj oldum.