Hamilelerin duaları kabul oluyor kendimce buna çok inanıyorum. İnanmak istiyorum. Ben de 27. Haftadayım doğum yapsam ne hissederdim su an düşünüyorum. Haliyle zorlanırdım ama kendi başına nefes alabilmiş olması , süt içebilmesi cok cok güzel 😇 güçlü minnoş sağlıkla kucağınıza geleceği gün için hazırlık yapıyordur inşallah. Rabbim en kısa zamanda en sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah