Melisguneer Prens_annesi12 Benim düşüğüm yok canım da ikinci gebeliğimde öğrendim pıhtılaşma var diye coraspirin içiyorum eğer düzelmezse iğne başlıycak 8. Aya kadar geçmiş olsun tekrardan 😘😘