Hamilelikte duphalac şurup kullanılabiliniyor doktoruna danışarak kullanabilirsin canım bende de hamilelik öncesinde de vardı hamilelikte ikiye katladı. Hergün içebilirisin diyor doktorum ama kendimi alıştırmak da istemiyorum. Mecbur kalmadıkça içmiyorum. Ama içince çok rahatlatıyor.