Ecenaz345 hamilelik boyunca toplam 12-13 kilo alınmasını öneriyor doktorlar. Şeker yüklemesi yaptır bence de bebeği etkiliyor çünkü hamilelik şekeri. Sorun çıkmazsa da dikkat et derim. Sonradan iştah daha çok açılıyor, bebek büyüyor ihtiyacı artıyor vs daha fazla yiyor insan