Banada geçen hafta doktorum bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi rahim ağzını kapatmadigi sürece bişey olmaz dedi progestan kullanıyodum zaten kullanmaya devam et dedi düşük yada erken doğum vs olmamasını sağlayacak dedi bende çok korkuyorum ve sürekli karnım ağrıyor 😔