Beyhan60 Ayrıntılı ultrason aşağıda demisti doktor ama yukarı çıkmamış.Doktor riski yok dedi ve rahim ağzını kapatmamış Kanaman olursa gel endişelenme dedi ama gel gör bana sor onu başına böyle bir şey gelen var mı?
Busraozdemir07 Beyhan60 banada plesenta previa denilmişti. Çok fazla stres olmuştum erken doğum riskinden ötürü fakat son 3 ay da dönmüştü. Şuan 39 haftalığım, plesentam yukarı cıktı bebek baş geliş
BusraDevlet83 Beyhan60 Şuan ben de aynı durumdayım. Şimdilik sıkıntı yok dedi. Az aşağıdaymış. 35+3′deyim. 5 Haziran kısmetse doğumum var. O zamana kadar birşey olmasın istiyorum. Ama içim rahat. Siz de rahat olun.
Merve6475 Beyhan60 ikizlere hamileyim 32+4 olduk benimde aşağıda tam kapatmamış rahmi sezaryan olucam ameliyat sırasında kanama biraz fazla olabilirmis bide doguma kadar bebek iyice büyüdükçe kanama olabilirmiş ama daha olmadı insallahta olmaz
Merve6475 Beyhan60 dikkat etmiyorum canım valla yemek temizlik yapıyorum bazen çok yorulduğum da oluyo Allah’a şükür sıkıntı olmadı inşallahta olmaz
brcaky Kuzenimde vardı bir sorun yaşamadı son haftaya kadar, ama onun rahmi kapanmıştı zorunlu sezeryan oldu bence korkmayın %90 olabilen bişey mesela benimkide öne konumlanmış ama başka bir nedenden sezeryan olcam.
Beyhan60 brcaky ayyy ivimi nasil rahatlattiniz😢cok tedirgin oldum litfen biraz daha bilgi verin cok ihtiyacım var internetnette bebekte gelisim geriligi diyor bebegi nasil dogdu kuzeninizin bende zaten normal dogum yapamam cunku rahimde varisim var
brcaky Beyhan60 3 hafta önden giderek doğdu hiç gelişim geriliği olmadı canavar gibi şimdi 3 yaşında önüne geçemiyoruz😂 onun çok alakasız başka bişeyden suyu erken bitmişti doktoru farketmedi ve kanamayla gitti doğuma siz son haftalara yaklaştıkça doktora sorun suyum ne durumda diye ama zaten plasenta ve suyun alakası yok şekeri yüzünden suyu erken bitti. Çok yormayın kendinizi kanama beklenen olası bişey ama hiç olmayadaabilir doktorlar korkmayalım diye hani olursa beklendik bişey diye söylüyor. İnternetten okumayın bendede kan uyuşmazlığı var sarılıkla ilgili neler denmiş ama burada sordum kimsede öyle sorunlar olmamış. Ya da damarımda basınç var bebek geriden gelir yazmışlar ama benimki şu aralar önden gidiyor yanii illa olacak diye bişey yok okuduklarınız
Beyhan60 Busraozdemir07 sizinki kacinci haftada asagidaydi ne guzel masallah bende insallah o gunleri girurum
M-E-D Ilk gebeligimde benimde oyle dendi. Eşi öndeydi ve suyum fazlaydi detayli taramada ogrendik. 1 ay boyunca hic kalkmadim surekli ayaklarim yuksekte dinlendim. 1 ay sonra kontrole gittigimde eşiyle yer değiştirmişti oğlum. Ve normal olarak doğurdum dikkat ederseniz eger kendinize rahim büyüdükçe plasenta yer değiştiriyor internette cok korkutucu şeyler yaziyo onlari kesinlikle okuyup içinizi karartmayin
M-E-D Ilk gebeligimde benimde oyle dendi. Eşi öndeydi ve suyum fazlaydi detayli taramada ogrendik. 1 ay boyunca hic kalkmadim surekli ayaklarim yuksekte dinlendim. 1 ay sonra kontrole gittigimde eşiyle yer değiştirmişti oğlum. Ve normal olarak doğurdum dikkat ederseniz eger kendinize rahim büyüdükçe plasenta yer değiştiriyor internette cok korkutucu şeyler yaziyo onlari kesinlikle okuyup içinizi karartmayin
M-E-D Ilk gebeligimde benimde oyle dendi. Eşi öndeydi ve suyum fazlaydi detayli taramada ogrendik. 1 ay boyunca hic kalkmadim surekli ayaklarim yuksekte dinlendim. 1 ay sonra kontrole gittigimde eşiyle yer değiştirmişti oğlum. Ve normal olarak doğurdum dikkat ederseniz eger kendinize rahim büyüdükçe plasenta yer değiştiriyor internette cok korkutucu şeyler yaziyo onlari kesinlikle okuyup içinizi karartmayin
M-E-D Ilk gebeligimde benimde oyle dendi. Eşi öndeydi ve suyum fazlaydi detayli taramada ogrendik. 1 ay boyunca hic kalkmadim surekli ayaklarim yuksekte dinlendim. 1 ay sonra kontrole gittigimde eşiyle yer değiştirmişti oğlum. Ve normal olarak doğurdum dikkat ederseniz eger kendinize rahim büyüdükçe plasenta yer değiştiriyor internette cok korkutucu şeyler yaziyo onlari kesinlikle okuyup içinizi karartmayin
Mom72727 M-E-D sizin şu yorumunuz o kadar rahatlattı ki beni kaç gündür hiç rahat değildim okuyup duruyorum burda da 😔
M-E-D Ilk gebeligimde benimde oyle dendi. Eşi öndeydi ve suyum fazlaydi detayli taramada ogrendik. 1 ay boyunca hic kalkmadim surekli ayaklarim yuksekte dinlendim. 1 ay sonra kontrole gittigimde eşiyle yer değiştirmişti oğlum. Ve normal olarak doğurdum dikkat ederseniz eger kendinize rahim büyüdükçe plasenta yer değiştiriyor internette cok korkutucu şeyler yaziyo onlari kesinlikle okuyup içinizi karartmayin
Beyhan60 M-E-D Nasıl yatayım evde bir ben varım yemek yapıyorum malum ev isi siz hicmi ev isis falan yapmadiniz dinlemnmek biraz zor oluyor
M-E-D Beyhan60 inan hic bi is yapmadim. Evin temizliği canindan veya bebeğinden kiymetli değil. Esim anlayisli biri. Yemek bile yapmadim kendisi isten gelip halletti ikimize de bakti Allah razi olsun. Sadece tuvalete banyoya vs öyle şeylere kalktım yerimden. 1 ayda sonuc aldim
Beyhan60 Busraozdemir07 peki siz de mi yattiniz benim 12 yasinda oglum var haliyle yemek yapmm lazim esim yemekten hic anlamaz
Busraozdemir07 Beyhan60 ben 8 ay boyunca çalıştım sürekli hareket halindeydim. Ne kanamam oldu ne de başka bi sıkıntım allaha çok şükür. Rahim ağzı kontrolü yapıyordu doktorum her ay gidişimde kapalı olduğu için sorun yaşamadık. Sonra döndü zaten kendiliğinden
Beyhan60 BusraDevlet83 benimde rahimden uzakta dedi agzini kapatmıyor dedi erken dogum olumu dedim yok dedi doktor kanaman olsa bile korkma gel dedi önemli bir durum yok dedi bugun dolmusum agladim bisey olmaz dimi hanimlar evde kapali kaldik yanims kimse gelemiyor annnem esime gel al diyor ala memlekete gitmek 500 lirayi bulur daha bebege bisey almadik dogum parası var ne yapsam