Ben ilk doktorumu değiştirdim heemn ama belli bi tartışma vs olmadı hareketleri tavırları çok iticiydi asla gülmezdi aslaa duvar gibiydi ilgilenmiyordu bana dediği tek şey kese olması gereken yerde bebek iyi kalbi atıyor odasında 10 dakika bile kalmamışımdır. Sonra doktor değiştirdim dedimki yani ben doktora değil kasaba falan gidiyordum heralde🤦🏻♀️