hava123 bende doktor tarlusal yazdı onu kullandım regl oldum tam bittim dedim bir hafta sonra kahverengi leke başladı daha dün doktora gittim . Lekelenme normal dedi ve bugün regl oldum . Bi kanama başlıyor sonra bitiyor oh be bitti diyorum iki gün sonra aynı . Bide ben regl sonrası ovülasyon testine başlamıştım 🙄