mlsmrtgl yaa😑neden bu kadar kafana takiyorsun daha yeni evliymişsin☺️
Ben 18 yaşında evlendim ilk günden beri bebek istedik olmadı çok üzüldüm yıprandım 😫neler neler yedim içtim hamile kalmak için hsg çekildim her iki tüpümünde kapalı oldugunu öğrendim Dr tüp bebek dedi sonra başka dr gittim ameliyat oldum tuplerim aslında açıkmış hsg de kendimi kastığım için ilaç gitmemiş ve tuplerim kapalı çıkmış1 kere aşılama yaptım ocak ayında 2.aşılamamı yapıcaktım adet olmayınca gittim bi baktım hamilryim 😲 şok oldum kalp atışını dinleyene kadar inanmadım şimdi 17+4 olduk ve kızım olucakmış 😍bu arada 3 yıllık evliyim🤲bu kısa hali ama 3 yılda ne yaşadığımı bir allah bilir birde ben😑sabret inşallah birgün olucak bebegin ama biliyorum beklemek çok zor ama o acıyı bildigim için hergün evlat isteyenlere dua ediyorum sende dualarımdasın ❣️ insallah güzel haberini verirsin birgün 🥰