Umutluanne benmde çok bi bilgim yok ama benm de 7 civarı çıktı ve doktorum herşey normal dedi sen bence bi başka doktorada git gerçekten çok fark ediyor ben ilk bebeğimi boş gebelikten dolayı kaybettm ilk doktorum söylemedi sorun olduğunu bekleyelm 1 hafta dedi ama ters bişi olduğunu anladm başka doktora gittm direk seni kürtaja alalım demişti insan psikolojisini hiç düşünmeden yani doktor önemli başkasına git derim veee en önemlisi içini ferah tut dua et Herşey Rabbmden