BedriyeGler Benim 5+3 salı kan testinde 2228 cıktı. Doktora da yarın gideceğim kalp atışını duyamam ama keseyi görürüz umarım😊
FuatTataroglu Sdfdn gttim canm cok sukur bebisim cok saglikliymis kalbinn sesinide duyduk boyu sagligi cok iyi 9+2 ymisz biz❤❤
Umutluanne Kızlar bende temmuz annesi olucaktım ama bebegimin gelişimi durmş 1 haftadr kalp atışıda yok denecek kadar az heran durabilir dedi dr dua edin inşallh bişey olmaz bebegime 🙏🏻😔
Senem06 Umutluanne şuan aynı durumu bende yaşıyorum yüzde seksen düşük kürtaj olacak dedi Çarşamba günü kontrol var korkudan içim içime sığmıyor Rabbim hakkımızda hayırlısını versin
FuatTataroglu Sdfdn oluyo canm benm surekli hemde normal renkte ama doktr kahverngi akintn yada kanaman olmadgi surece norml dedi bana
ErvaVeBebegi Remgrsy bizd cok sükür gördük duyduk 😍 7+3 haftaligiz bizde 😍 Allah im hepimize saglikli bi sekilde kucaga almayi nasip eder insallah😍
Senem06 Umutluanne 7 + 4günlük kontrole gittiğimizde 6+4 günlüktü beta hcg çok yüksek ama kese gelişmemiş yüzde seksen kürtaj dedi doktor ilk bebeğimide 16 mayıs kalbi durduğu için ölü bebek kürtajı oldum bunda çok umutluydum ama kısmet
Senem06 Umutluanne geç döllenme olabilir mi acaba beta hcg kaç çıktı birde ne olursa olsun bekleyin birde be olursa olsun tek doktora bağlı kalmayın