Cglakmn Bence 16. Haftaya kadar bekle canım çünkü 12 de daha gelişmeye başlıyor kızında erkeğinde bu haftada çıkıntı oluyor daha sonra haftalar gectikce tam belli oluyor tanıdığım iki kişi ve ben 12 hafta da öğrendik daha sonra Farklı çıktı gerçi ben hala net bilmiyorum orası ayrı konu 🤦🏻♀️ Birde bebeğim pozisyonu çok önemli bizimki hep yüzüstü duruyordu kontröle gittiğimizde 37 haftalıgım iki kere Farklı söyleyince bizde artık sormama kararı aldık. Geçen hafta arkadaşım doğum yaptı yüzde yüz erkek demişlerdi kız doğurdu birde özele gidiyordu ve böyle olayları çok fazla duydum bu sene