Gmzsgt aysetunckilicfirat Canım ya bana eczacı 2 kez dedi kutusundada 2 tablet yazıyor ben 2 kez içiyordum 1 e mi düşürsem acaba ?
AyeKantar KubraatMacit aslında haftada bir balık yiyorsanız vermiyor doktor ben yiyorum ama yinede doktormdan istedim 20. haftada
aysetunckilicfirat AyeKantar Bende bir yan etkisi yada bir sıkıntısı olmadı zaten 3 gündür kullanıyorum
Bernaaa Valla ben başta balık yemiyirdum fakat bunu bana doktorun hic sormadı...12.haftamdan beri imom balık yağı kullanıyorum günde 1 kez,ve birde Alg yağı kullanıyorum bununda içinde omega 3 var...d
aysetunckilicfirat Gmzsgt Bana doktorum günde 1 sefer şeklinde reçete etti canım. Eczacı da reçetede yazanı not etti. Bence aksi bir durum yoksa düşürme dozu, kişiden kişiye değişebilir vücut ve bebek ihtiyacı
Deletedmom206 28 haftadaydım Doktorum bana vermedi hiç bu gittiğimde yazdırırım devlet karşiliyormu yarısı yoksabizmi aliyoruz
Yasemin35 Bana da doktorum dün verdi ama kararsizim bu kapsül şeklinde olanlar jelatinle yapılıyormuş ve domuz yağı olma ihtimali varmış ne kullanacağım bilmiyorum
aysetunckilicfirat Yasemin35 Balık ve bitkisel jelatinden yapılıyor. Domuz içeriği yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz