M_agayeva Susammtanesii 38+2yim kizlar az öncə sarı sumuksu alındı gəldi bəndə normal alındı deyildi nişan ola bilirmi?
Miranmiray Pankek AHahaa, 😂😂 Ben en son düne kadar dayanabildim valla. Temizlik yapmayı özlemişim resmen 😀
Miranmiray Pankek Valla dip bucak temizlik yapmayı özledim b3n😂😂gerçi hamile olmasam özlemedim galiba🤣🤣
Pankek Miranmiray Bende de bebek gelecek ev hazır değil stresi var. Şu tembelliğim titizliğimi bastırmıyor olsa kesin ben de şu anda derz temizliyor olurdum 😁
Ruhat Susammtanesii doğum oldu mu canım beni hatırladın mı berna doktorun mağduru :) inşallahrahat doğum olmuştur
Miranmiray Pankek İYİ valla canım ama çok fazla alt tarafta baskı var birde düzensiz sancı ve bel ağrım oluyor. Birde uykusuzluk var geceleri asla uyuyamıyorum sabaha doğru uyku basıyor anca, 😂 34+3 teyim bende canım
Pankek Miranmiray Aynen bende de durum aynı, bu sabah 9 da yattım 🥺 3-4 saat uyku devam. Benim midem kötü. Reflüm iyice azdı. Aramız azmış. Hayırlısıyla kucağımıza alsak şu kerataları da uyusak diycem ama yok gene uyuyamayacağız 😕