Susammtanesii sabah 6.15 te suyum geldi, 6 buçuk 7 gibi hastaneye geldik. açılmam 2 cm den fazla olmadı suni samcıya rağmen. tahlillerim de karışıklık olduğu için öğlen sacımı kestiler ve en son gece 22.00 gibi sezaryena aldılar. suyum neredeyse bitecek seviyeye inmişti. inşallah tek nefeste, rahat ve güzel bir doğum yaparsınız