bebegim_28 bebegim_28 kızlar bebeğimin cinsiyeti belli değil sizce nasıl çok olumlu yorumlar okudum nette 🤔
Gzmsydr bebegim_28 cok tatlıiii canım kesin olmadan başlama bak benim 20de değişti kızdan erkeğe döndü bende aylık bi bütçe ayırıyorum hesabımda tutuyorum bi ay sonra başlarım bende:)
Siyahkelebek bebegim_28 benim bebeğim koz. Ben cinsiyetini bildiğim halde aldım bu takımı ve gayette güzel. Bence her iki cinsiyet için de alabilirsin beğendiysen
habilova bebegim_28 bence acele etme😅 Cinsiyetini öğrendikten sonra alırsın. Erkek bebeğe daha uygun.
Miranmiray bebegim_28 Canım bence eğer cinsiyet belli değilse krem bordo sarı gibi kıyafetler seçmelisin hem kız hem erkeğe de olur
Nesizade05 bebegim_28 bence erkek kıyafeti gibi daha cok unisex alacaksan beyaz al canım önğnde ayırdık falan oluyor Kıza da olur erkeğe de
kedilervekaranfil bebegim_28 on gün varsa erteleyebilirsiniz ama bence öğrenir öğrenmez bir şeyler almaya başlayın. Büyük kolaylık olur. Ben 24’ten sonra başladım, maddi manevi erken başlamayı hatta cinsiyeti öğrenmeden başlamayı tercih ederdim
Tb81 bebegim_28 10 gün sonra gidecekmişin zaten doktora bence 10 gün sabret ☺️☺️ Bende sen gibiyim bende henüz öğrenmedim cinsiyetini ama hemen öğrenip birşeyler almak istiyorum 😅😅😅
bebegim_28 habilova hadi yaa acele etmim bekliyeyim o zaman 10 gün sonra 15 haftalıkken gidicez gösterirse o zaman bakarız ☺️
BabyYoda bebegim_28 hevesini kırmak istemem ama 18+4 de göstermedi benim velet cinsiyetini şimdi detaylı ultrasonu bekliyorum bir şeyler almak için 😁
Merveb46 bebegim_28 28 haftaligim hala bisey almadim bence acele etmeyin biraz daha bekleyin sonra doya doya alirsijniz
bebegim_28 Tb81 yaa sorma eşimle her ay 250 tl lik alışveriş yapalım son haftalarda ağır gelir hepsi dedik kıyafet için cinsiyeti bekliyorum sabırsızlanıyorum ☺️☺️
bebegim_28 Melodixxx Google hızlı resim yazıyorum ilk çıkanı tıklıyorum istediğin resmi yüklüyorsun sonra orda çıkan kodu kopyalıyorum
bebegim_28 Mltmdfn çok saol canım ben beğenince gözüme öyle geldi herkes erkek için dedi 😁😁 erkek olursa hastaneden çıkar çıkmaz alırım o zaman ☺️☺️
brcaky Unisex için ben daha çok krem, beyaz ve gri tonlarını tercih etmiştim. Bu resimde unisex olur renkleri cinsiyete ayırmak çok saçma ama dinazor falan genelde biraz daha erkek işi😂
Mltmdfn bebegim_28 bencede daha cok sarı beyaz tonlu almak istersen alabilirsin model olarak da tabi uyumlu olacak ikisine de
bebegim_28 Mltmdfn 1 2 tane aldım kırmızı sarı aldım genel olarak annemde diyor çocuk 2 ay daha göstermezse herşey sarı olacak😂😂 sarı civciv
bebegim_28 BabyYoda bende bundan korkuyorum ne yalan söylim 😂😂 aman sağlıklı olsun da tek sıkıntımız cinsiyeti olsun inşallah